03 mai 2007

DA HAR JEG BURSDAG OM EI UKE, SÅ NO HAR JEG OPPDATERT ØNSKELISTA MI. Oppdatering: På fredag var vi hos Morten og Lotte å spiste Nachos (kjempegodt- var mett enno på lørdags morra). På lørdag var det oppmøte før 11 på Nidelven Spa- Dit kom Tove ca 1120, overasket og fortummlet. Det ble et utdrikkingslag som varte (for vår del ) til klokka 0330, brura og forloveren delte ei flaske etter at vi dro. Hadde det kjempefint! Er litt trøtt enno jeg faktisk. Søndag var det dugnad hos Heidi, jeg og Jesper lekte mens Nils Jørgen jobba, Heidi og Unni rydda i kjellern (helt til Unni datt ned trappa og skada foten og de måtte dra på skaden). Mamma kom hjem fra Barcelona på tirsdag ( hadde hatt det fint), hørtes ut som en by verd å besøke! I går hadde jeg en lang lunsj med Laila (på Dromedar), det var innmari koselig - men kunne egentlig tenkt meg at den varte enno litt lenger jeg da. Heidi kom en tur på kvelden og vi laga kort ( koselig).

Ingen kommentarer: