03 oktober 2007

HØST!
Har vært litt dårlig med oppdateringer i det siste så jeg får prøve å få til en liten oppsummering her.
Vi har hatt besøk i hagen av en liten familie på tre! En rådyrmor og to barn. Fikk henta fotoapparatet, men det var litt vanskelig å få til bra bilder gjennom vindu med to barn hengende rundt seg og sammtidig prøve å være stille så vi ikke skremte dem.


Her er fortsettelsen på Lailas ( og Svein Eriks) bursdagskort. Synes det ble ganske fint.
Holder no på med juleforbredende (dvs. jeg prøver å få oversikt over hva jeg har og hva jeg vil lage og ikke kjøpe allt for mye. Vel skaden er egentlig skjedd for jeg har handla på Panduro og CC Hobby). Har så vidt påbegynnt posejulekort, vi hadde nemmlig en liten minihobbydag- samling forrige torsdag her hjemme. Det var meg; Lotte, Heidi og Hege. Kanskje det kommer bilder av ferdig resultater etterhvert.

1 kommentar:

Lotte sa...

Bambi i hagen så koselig..Utrolig fint det bildet av bambi mamma:)