01 november 2007

HALLOWEEN


Nok en kort oppdatering!
Det ble ikke hobbyhelg på meg i høst, siden jeg fikk allt som gikk på en gang akkurat den helga :( ....Vel ei ny helg ble planlagt, men på ett tidspunkt hvor NJ skulle på hyttetur så jeg kunne ikke bli med. Hytteturen ble avlyst så jeg fikk lurt meg med nesten en hel dag alikevell :)
Starta på ei veske jeg skal ha med på Julebordstur til Kiel ( men den blir nok ikke ferdig, for neste hobbyhelg som skulle gå av stabelen 10. og 11. november er blitt avlyst :( Vi rekker nok ikke å ta det igjen før jul dessverre) . Vel her er jeg Laila og Hege iallefall i godt humør (men litt rotete i hodet denne dagen av uviss årsak (iallefall jeg og Hege - lurer på om det kanskje var smittsomt? Laila berga iallefall tror jeg ...hihi) Hege laga noen utrolig fine julekurver, Laila holder på med ett prosjekt til lille Pernille (tantungen som ble født 16.oktober - Gratulerer Lise og Torstin og tante Laila!!!!) og en overaskelse til Jan (pappans) 60 årsdag!



Kortlaging igjen. Måtte til pers her tidligere i høst i anledning en 50 årsdag, Disse posekortene blir ganske fine, men de tar veeeldig lang tid å lage. No har vi fått tak i gjennomsiktige plastkonvolutter som passer helt perfekt - de blir så utrolig fine!!!!!










1 kommentar:

nabbmo sa...

Hei Mona!

En liten hilsen fra sør!
Så tøff Maja var på Halloween! Jeg hadde ikke turt annet enn å gi henne en haug med godter!
(Mindre flaterende bilde av meg, hehe!)
Håper dere har det bra alle sammen, og at vi kan ha lagehelg igjen om ikke så alt for lenge.

Klemmer!