16 januar 2008

Der ligger julen...

Her ligger det fine treet og avventer sin vidre skjebne.Det sludder her og det er grått og trist - Januar. Glatt, grått og vått!
Er det rart man blir litt slapp og sløv - giddesløs - Se utsikten fra stuevinduet da!
Jeg hadde en plan om å være litt kreativ - fortsette med det jeg ikke rakk før jul, oppdatere bloggen - lage den litt fresh og vårlig. Lære meg nye triks. Bli litt effektiv og gjøre en masse. Gjør ingenting faktisk - går bare rundt og er trøtt og halvsyk.
Men jeg var på besøk til Hege i går kveld, hadde en tvtirsdag med bygglov og Grey's Anatomy og det var en høydare da (besøket hos Hege, ikke så mye tvn)! Er så koselig med tvtirsdag hos Hege (selv om det er litt bakvendt og dra på pratebesøk på selveste TVTIRSDSGEN da). Vi går jo glipp av mye tv (og kanskje er det egentlig ikke så dumt). I går skuffa Grey's oss med å blande inn masse nye greier, tror de prøver å lure inn en helt annen tvserie altså. Men vi hadde jo hverandre så vi kunne jo bare la vær å se på tvn vi.
Apropo tv, Hege, Sommer virker veldig bra, rota meg tilfeldigvis over den serien på mandag. Danskene har virkelig mange bra serier!

1 kommentar:

nabbmo sa...

Hei og hopp Mona!

Ja, veit du hva! Jeg er HELT BOMBE SIKKER på at vår teori angående Grey's stemmer! Og jeg liker det ikke.
Når jeg tenker på denne tirsdagens episode, så er det akkurat som jeg ikke har sett Grey's i det hele tatt, men en annet serie!
Rett og slett dødsSKUFFA er jeg!
Humm... Jeg synes det er trist hvis det skal bli sånn...

Sant som du sier at det er jo egentlig helt idiotisk å ha tvkveld sammen på tirsdager. Kanskje vi skal begynne å ha det på onsdager i stedet? Da er det jo ikke noe spesielt på tv, og vi kan heller snakke om hvor trist, overraskende, morsomt, teit osv både Bygglov Og Grey's var i går! Hehe!