28 mars 2008

Påskeglede - til stor glede!

Så da kom den- den store påskeoverraskelsen fra Danmark. Vi ventet i spenning både jeg og Maja og som kjent " den som venter på noe godt venter ikke forgjeves".




Det var egentlig utrolig gøy, for dagen før overraskelsen kom, var jeg på bloggen " slagt en hellig ko" og der kom jeg over en annen blogg nemmlig "hverken fugl eller fisk". Den synes jeg vår så koselig at jeg likegodt la siden inn på favoritter. Da jeg dagen etter mottok en påskeglede fra bloggens forfatter var det en ganske morsom tilfeldighet synes jeg ( det er hemmelig hvem som er med i "påskeglede prosjektet"). Ikke nok med det men det var servietter og lys med små sauer - og jeg som er så glad i mønster med sauer! Serviettene og lysene hadde mye grønt i seg også - akkurat slik jeg liker det. Har ikke rukket å sende en tusen takk hilsen til avsenderen, men det skal jeg!

Det var også med to poser med sjokolade! Og de var veeeeldig gode! Hele familien var fornøyde!


Spørs om jeg må sende med en bestilling på de sjokoladene når Hege skal til Danmark.


Her er ett lite bilde av pleddet vårt som ligger i sofan, sauer her også :)

4 kommentarer:

nabbmo sa...

Humm... Jeg tror ikke kommentaren min til dette innlegget har kommet fram jeg.
Men; endelig fikk du pakka di Mona! Så moro! Digger saueting jeg også! De er jo bare så innmari søte!
Men de t-lysa du fikk, hadde jeg ikke hatt samvittighet til å tenne på! Hehe!
Har du hatt en fin helg?

Mona sa...

Jepp har hatt en fin helg!Men de raser veldig fort avgårde de halgene. Og det hjelper ikke at vi i tillegg mister en time i løpet av helga heller da. Ser at du har hatt ei super helg med søsterbesøk! Regner med dere har det helt klart no, med bryllupet mener jeg, lilla og sølvfarger - var det ikke (hehe). Foresten, trenger ikke vi en tur på Ikea snart?

Mona sa...

Ang lysene, tror ikke de blir påtent nei, hehe!

nabbmo sa...

ÅÅÅ!!! Ja! IKEA!!! Hehe!

Ja nå kan jeg avsløre at fargene blir lyseblått og gult!
Sambo i lyseblå dress og jeg i gul kjole! Tror du ikke det blir fint? Mulig det blir litt svenskt, men hva gjør vel det? Vi digger jo harryturer vi! Det er jo liksom "oss"! ;)