15 mars 2008

Påskeglede!


I går hadde Jeg og Maja besøk av tante Laila, onkel Svein Erik, Lise og lille Pernille. Det er så gøy å få besøk av småfrøkner som man ikke ser hver dag. Her koser Maja seg med lille Pernille i fanget.

Siben var storfornøyd med besøket han også (han liker å ha besøk av Svein Erik for da blir det masse kos og det ser ut som lille Pernille har stort kattekospotensialet).



På onsdag ble det sendt avgårde en liten påskeglede!




på onsdag fikk jeg sendt avgårde min lille Påskeglede-pakke til Danmark. Rakk ikke å gjøre så mye utav det som jeg tenkte, men pakke ble det og ett lite kort. Håper den blir til glede for mottakeren. Jeg venter enno i spenning på å motta min påskeglede. Hege anonserte stolt i går kveld at hun har fått sin! Virkelig en liten oppmuntring og spenning i hverdagen dette påfunnet.

1 kommentar:

nabbmo sa...

Å så fin pakke Mona! Og superfint kort da!
Hihi! Det her var skikkelig moro altså!
Håper du får din snart også Mona!