07 april 2008

Da var nok en helg over. Og denne helga har jeg hatt mye tid for meg selv eller iallefall til meg selv. NJ har vært på skitur med far og bror, de har gått fra Klæbu til Haltdalen - over 6 mil på ski. Med 15 kilo på ryggen (og ja han kjenner det i skuldre og armer).


Han dro lørdag morgen (tror jeg hørte han i fem seks tia) og kom tilbake i går kveld. Barna har natta over hos farmor og mormor. Hadde kun noen timer med dem på lørdag og så møtte jeg dem igjen i går til middag. Jeg har vært på Heimdalstur med mamma og vært på middag hos Morten og Lotte på lørdag ( og så har jeg lest ferdig den siste boka i Harry Potter serien - takk for lånet Heidi). På søndag tok jeg en snartur til Heidi ( tok på meg oppgaven med å avsprede tankene hennes litt før eksamen på tirsdag - tenkte hun hadde godt av en liten lesepause). Etterpå kom Laila over på lunsj og litt kortlaging ( fikk laga bursdagskort til Lise...).


Så var det søndagsmiddag hos mamma - så jeg var jo ikke så mye for meg selv men jeg gjorde masse for meg selv.
I kveld har jeg vært på malerkurs, for mitt vedkommende, sessonens siste. Jeg legges inn på St.Olavs Hospital på torsdag og skal operere høyre tommel og venstre fot, så neste mandag blir det ikke malekurs.
Dette bilde malte jeg så å si ferdig i kveld - så nå ser det annerledes ut. Skal prøve å få med ett bilde av det senere.

I helga åpnet Heimdal kunstskole medlemsutstilling 2008 og jeg stiller ut to bilder. Ikke fordi jeg synes de er spesielt fine eller at jeg har lyst å være med på utstilling, men barnehagen til Jesper skal å se på denne uka og så tenkte jeg det var gøy for han at mammas bilder var der.

Dette bilde er malt fra ett foto tatt med utsikt mot Torghatten. i tillegg stiller jeg ut den grønne skogen med dame som jeg har vist tidligere på bloggen. Jeg har faktisk malt lysestakene mine også og lakkert dem. Flink pike!



1 kommentar:

nabbmo sa...

Å! Digg å ha en helg for seg selv da!
Bildene dine er superfine Mona! Fikk lyst på Spaniatur når jeg så det første jeg! *drømme-drømme*
Så moro at du har de utstilt! Grunnen er uvesentlig; du har bilder utstilt!!! :-)
Jeg synes virkelig du fortjener det uansett grunn jeg da, for bildene dine er kjempeflotte!

Ha en super dag!