24 april 2008

Sannhetens time

I dag fikk jeg fjernet stingene på foten og på fingrene. Det gikk helt greit, men tærne har ikke blitt som forventet så det måtte tapeing til. 1 måned med tærne godt tapet slik at de blir liggende mest mulig slik som ønsket. Litt usikker på hvordan resultatet blir, men det er iallefall fortsatt lovende. Tommelen har fått ett litt klumpet arr, men det vil sannsynligvis rette seg ut - ser fint ut. Hvordan langemann har blitt vet jeg ikke enno, men kirurgen mente at det ikke ble noe bedre. Det gikk ikke som forventet, men det sa hun jo ifra om under operasjonen så det kom ikke som noen overaskelse i dag. Kjennes dessverre ut som hun har rett, er nok ikke noen forskjell der ( bare ikke arret gjør det hele verre - det er alltid en mulighet for at ting blir verre og ikke bedre - det vet jeg så allt for godt).
I dag har jeg endelig fått sittet litt ute i sola. Vi har fått nye stoler og nye puter, veldig fine (bilde jeg tok ble det ikke noe av så kanskje jeg kan vise det frem ved en senere anledning.)

1 kommentar:

nabbmo sa...

Hei Mona!
Så bra du har fått tatt stingene! Jeg håper arret blir bedre etter hvert! Kjipt med den andre fingeren og tærne dine... Men jeg krysser alle fingre og tær for deg!
Ha en fortsatt fin torsdagskveld!