16 mai 2008

Nok en kort oppdatering

Før maiværet endret karakter fra sol og sommervarme til regn og "det er enno tidlig vår vær", fikk mannen gjort hagearbeid. Lå og spadde og luket i bedene så no er det superfint til 17.mai!

Vi har full fryser (eller to fulle), så vi tok en liten opprydding og fant solbær fra i høst ( og siden sommeren snart er her og høsten likeså - for tia flyr avsted) så satte jeg igeng og laget solbærsyltetøy. Det ble kjempegodt og det er kun ett halvt glass igjen.


Snart sommer og sol!

Besøk av Hege som hadde med en liten vel overstått operasjonsgave! Hva er mer passende en litt fotskrubb, fotkrem og svamp og en fin liten hvit sten med teksten "lugn og ro" på. Tusen takk!

4 kommentarer:

Lotte sa...

Godt med litt ekstra oppmerksomhet..har du hatt lugn og ro da?

Lotte sa...

Forresten må vise Morten det første bildet der Nils planter..eller forresten det var jo morten som plantet her i huset også..men jeg dirrigerte så klart..Så jeg tror vi sier at VI plantet..ha en fin dag:)

Mona sa...

Ikke så mye lugn og ro nei, hehe ;) Men en vakker dag...da skal jeg ha litt lugn og ro!

(Fin å se på da, og tenke litt lugn og ro)

nabbmo sa...

Mmm! Det solbærsyltetøyet så supergodt ut! Tror jeg skal gå på slang i hagan din i år jeg! Hehe!

Endelig har jeg fått somla meg til å kommentere litt på bloggen din igjen. Sorry sorry for mitt fravær!