01 mai 2008

Okey Hege, tør ikke annet....

Her kommer en superkort oppdatering - en speed-oppdatering:
Her sitter jeg og slapper av og koser meg helt alene, NJ er ute for å levere (blant annet selvangivelsen min...ja da, jeg er litt sent ute, men vi fikk teaterbilletter i går. Noen ble syke og vi tok over. Da må skatteleveringen vente, sånn er det bare), barna ligger og sover og jeg skal ha meg i seng vært øyeblikk. Men Hege klager over dårlig oppdatering her så, hva kan man gjøre, annet enn å ta en speed-oppdatering.
Sist helg var det hobbyhelg igjen, jeg var med på lørdag og det var som alltid - VELDIG gøy og sosialt!
Hege baka chilisjokolademuffins og de var virkelig gode!
Oppskrifta fåes her.


Ja så er stinga tatt:

Men noen sting var gjenstridige og ville ikke bli tatt, så de måtte vi fikse selv. Mine to søte små barn hjalp til (de er tøffe, men synes det var litt ekkelt)

Arrene på tommelen blir kjempefine.



Tærene derimot er jeg litt mer spent på, de ser ok ut, men de trekker seg tilbake til opprinnelig håpløs stillig nesten med en gang. Skal drive å tape dem i 1 måned i ett håp om at det hele skal bli ok. Bra blir det ikke, men håper det ikke har vært bortkastet hele greia, da blir jeg litt sur!

1 kommentar:

nabbmo sa...

Huff da... Nå fikk jeg (nesten) dårlig samvittighet! ;-)
Så flotte roser du har fått Mona! De var nydelige!
Håper ikke tærne dine løper løpsk etter teipinga, og at arret på hånda fortsatt ser bra ut!
Ha en fin-fin fredag!
Klemmer!