24 mai 2008

Vårdag

Fin vårdag i hagen ;)

Jepp jeg har jo hatt bursdag - og da ble det mange fine gaver på meg!

Bøker, musikk, film, lyslykt, blomst, gavekort, malerskrin, penger.... ja meg er det ikke synd på. Tusen takk alle sammen for alle superfine gaver!!!
Vi har hatt besøk av Hanne! Ja det er noen uker siden no, men jeg er ikke helt oppdatert for å si det sånn. Hun var på besøk fra 9. - 12.mai og det var kjempefint! Hun fikk med seg bursdagsfeiring, besøk hos mamma i hennes nye hus og frokost hos Morten og Lotte i deres nye hus (det er ikke så nytt lenger da, men hanne har ikke vært der før).


Elsker hvitveis! og vi har dalen full! Heldige oss ;)

2 kommentarer:

nabbmo sa...

De bøkene er så søte! Og perfekte å gi bort (til jenter vel å merke, de er vel litt for feminine for de fleste mannfolk jeg kjenner...), og å få! Me like pocketbøker, og disse er jo fine å se på i tillegg!

Ett øyeblikk trodde jeg det var meg som satt og sola meg på terrassen din... Hehe! Vi var litt "snarlike"(mitt favorittrønderord!)!

Ellers må jeg si at jeg nesten angrer litt på at du fikk de blomstene av meg... Hehe! Skulle hatt de sjøl ja... ;)

Nattaklemmer!

Anonym sa...

den lille klokke blomsten er sååå fin.
gleder meg til å sole meg i hagen din om ikke lenge.
klem laila