30 juni 2008

Liste

GRATULERER MED DAGEN HEDDA!



Vel det var den der lista da...

Kan desverre ikke krysse av på så mange av dem.

Stort sett kan jeg vel si at jeg er blitt flinkere til å få i meg drikke og til å drikke mer rød og grønn te med og uten venner... Heller dårlig resultat med andre ord. Men jeg har vel så vidt starta på ett par av de andre da - så kanskje jeg kan komme i mål med noen få da... Huff dette var dårlige greier :(
Er litt kritisk i dag da ( ennå en ting jeg ikke har klart da - være mer fornøyd med det jeg gjør...). Vel har på ett vis vært flinkere å trene. Har gått mye (skritt-teller er motiverende - Synes faktisk jeg har vært veldig flink å gå!) Og jeg må huske på at jeg har vært igjenom en operasjon som satte meg langt tilbake. Operasjonen gjør faktisk at ett par punkter ikke kunne gjennomføres -så det er jo lovlig grunnlag for å ikke gjennomføre da. For jeg har ordna bittelitt i hagen (kan ikke gjøre så mye). Tror faktisk jeg tar å knekker to punkter til jeg - er hermed mer fornøyd med det jeg gjør! Og er blitt flinkere til å trene!
Og jeg har faktisk hatt venninner på hobbydag! Og jeg er flink å spise sunnt (usikker på om jeg er flinkere da, men jeg prøver her å være mer fornøyd med det jeg gjør og det var igrunnen ganske gøy!) Oj - her går det unna ja, når man er mer fornøyd med det man gjør.

Vi får muntre oss opp med ett bilde av vår ene superfine peon i tillegg - så avslutes dagen positivt her.

Den sto her da vi kjøpte huset og den har blitt flyttet rundt etterhvert som vi har gravd og byggd. Ved en flytting klarte jeg å hugge rota i to og etter det har det bare kommet opp ett blad. Men i år : ) da kom det jammen meg en blomst gitt! Utrolig hærlig! Tror det må være 6 - 8 år siden den blomstret sist. Helt utrolig!

1 kommentar:

nabbmo sa...

Hei Mona!
Jeg synes du er superflink til å gi komplimenter, du trener masse og så er du jo stadig vekk på tur da! Så du kan krysse av flere punkter!
Dessuten så foreslår jeg (hvis du vil da)en hagedag hos deg snart! Jeg har nemlig kjøpt meg ny fin blomstrete hagespaderiveting, som er super til å luke med, lage hull til nye planter osv osv! Så hvis du vil ordne mer i hagen, så kommer jeg ilende -mot en kopp eller to grønn te i betaling! ;)
Klem!