04 juli 2008

10 ÅR!

I dag har jeg og NJ 10 års bryllupsdag! Jeg ble vekket på senga av to små barn som hadde pakke til meg på 10 års bryllupsdagen. En nydelig ring i hvitt gull og gnistrene stener. Og et veldig fint kort laget av Maja! TUSEN TAKK ALLE TRE!!! Har vært dårlig form og syk i dag - så jeg var ikke helt overbevisst når NJ sa han hadde bestillt bord til oss på Grenaderen. Visste ikke om jeg orket, men jeg fikk en halv times søvn og det gjorde underverker! Så når Morten og Lotte sto i døra for å "besøke" oss var vi på vei ut. Ble litt overraska når Morten tulla med meg når jeg sa vi var på vei ut - han sa " skal dere på Grenaderen? - ja det skal vi å". Så hadde de planlagt med NJ å spandere middag på oss. Gjett om jeg er glad for at jeg orka å dra ut. Vi hadde det SÅ BRA! Supert vær - over 30 grader ute. Vi satt ute og spiste Indrefile og Laks! ( bilder og mer info senere) Etterpå gikk vi tur langs Marinen og rundt Domkirka og tilbake igjen - DET VAR FLOTT!!! TUSEN TAKK MORTEN OG LOTTE!!! OG TUSEN TAKK MANNEN MIN!!!
JEG HAR HATT EN FLOTT DAG!

2 kommentarer:

Lotte sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen som var..10 år er leeenge og lengre skal det bli:)

Vi koste oss veldig i deres selskap på fredag:)Bra du ble gla for overaskelsen..kjempe kos å spise god mat og spasere rundt ved domkirka og marinen..det er så sjelden man gjør sånne ting:)

nabbmo sa...

Gratulerer masse med bryllupsdagen Mona og NJ!
Så koselig!!! Hyggelig med overraskelser!
Hørtes ut som en kjempefin dag, tross alt!
Og ringen gleder jeg meg til å se! ;)
Klemmer fra meg!