12 august 2008

Skattejakt

Sist helg var vi en tur i Bjugn. Vi besøkte hytta til søskenbarnet mitt. Det var kjempefint der og været kan vi heller ikke klage på. Kunne vært litt varmere, men det er jo august no så...
Fant en knust kråkebolle i steinura. Den var nydelig, skulle ønske jeg designet stoff, se på den, hærlige farger og fine små hullmønster og hvite prikker (Var enno finere i virkeligheten da). Dette er jo stoff til en super kjole, skjorte, genser, skjørt, pledd eller kanskje en keramikkopp i dette mønsteret hadde vært tingen!... ja min fantasi ble iallefall satt i sving der nede i vannkanten.

Her har vi enno flere av skattene jeg fant!

Har vært en tur innom Cornelias hus Endelig har vi fått Kusmi Tea i Trondheim også. Har vurdert å kjøpe på nett leeeeeenge, men jeg synes den er så dyr så jeg har liksom ikke fått meg til å kjøpe varen uprøvd. Den er verd hver ei krone!

Se den fine nye koppen min da! Takk mamma!

Ellers så har jeg vært flink husmor og saftet og syltet ( nei... jeg har rørt jordbær og frosset ned). Jeg er iallefall fornøyd med innsatsen : ) Jordbær er kjempegodt!

1 kommentar:

nabbmo sa...

Wow! Den kråkebolla var fin! Å! Nå blei jeg full av ideer også! *tenke-så-det-knaser*

Kusmi teen du har kjøpt var bare sååå god! Min nye favoritt innen grønn te! Og ny kopp! Den var kjempefin!
Du har en snill mamma!
Klem!