13 september 2008

Nett-trøbbel

Hva er det som er grunnen til at bredbånd og andre saker bestandig svikter på fredager? Gjelder forsåvidt sykdom også ( ofte fredag ettermiddag man kjenner at man er så dårlig at man burde kommet seg til lege). Så må man prakkes hele helgen i påvente av mandag morra.
I går formiddag svikta bredbåndet - ingen telefon og ikke noe nett. Ringte til NextGenTel (med mobil - dyrt), men de visste ingeting... "Må ringe etter kl 2000 for da går kabelmennene hjem fra jobb og da vet vi om de har jobbet på linja (for om de har det så står det opplyst om at de har gjort jobben på skjermen) om det fortsatt ikke fungerer og de har jobbet på linja, har de gjort en feil" Hæææææ????? sier no jeg da. "Ja og viss de har jobbet og ikke gjort feil har dere bredbåndet oppe og går kl 2000". Det hadde vi IKKE. Pappa tok ta og ringte dem igjen og prøvde allt de kom med av morsomme forslag. Fortsatt ikke summetone. Da kunne det nok være feil hos telefonoperatøren eller noe sånnt, for de så at vi ikke hadde linje. Ja ja, i dag har vi linje litt sånn av og på så vi får se hvordan dette går etterhver. Avslutter no jeg, så rekker jeg kanskje å poste innlegget før jeg mister nettet igjen (tar ikke å leser over, så jeg håper det ikke er for mange trykke-feil-på-tastaturet-leifer).
HA EI SUPER HELG ALLE SAMMEN!

5 kommentarer:

Monica sa...

Uff, det er stygt å le men jeg flirte godt nå! Er det ikke typisk!!!!! Fredager er underfundige dager sånn sett! Håper dere får orden på sakene i morgen :-) èn ting er i allefall sikkert - det MÅ jo bli bedre.....
Klem Monica

nabbmo sa...

Å så kjedelig med dårlig linje...
Håper det ordner seg fort!
*krysser fingrene*

Mona sa...

Vi har fortsatt nett, litt av og på, men mest på. Så jeg burde vel ringe å høre hva dette er... men tror ikke jeg gidder i dag (må bare passe på å gjøre det i 1. halvdel av uke hehe). Er iallefall deilig at det ble bedre ;)

Lotte sa...

For noe kjedelig greier..Blir så sint når det er feil med sånne tekniske ting..hvis jeg ikke husker feil er det ikke første gang heller..

Lotte sa...

For noe kjedelig greier..Blir så sint når det er feil med sånne tekniske ting..hvis jeg ikke husker feil er det ikke første gang heller..