11 september 2008

sånn ser dagene mine ut for tiden

Lister: over hva jeg skal gjøre, hvem jeg skal ringe, hva jeg skal kjøpe, prioriteringer - ja en liste over hverdagen Pappirlommetørklær: er blitt syk, en skikkelig ekkel, kraftig forskjølelse. Hoster og er helt tett, vond hals, trøtt og slapp-allt som hører med. Te: Det må man ha enten man er syk eller ikke. No må jeg ha med masse med honning i. Rhinox nesespray:Overdose det er det jeg må ha. Ja jeg kunne jo ha lista opp litt mer her da (er jo god på lister): Propolis,Fenumax,C-vitaminer, ingefær, Fhisermansfriend (er lei av dem men MÅ ha), hostesaft (slimløsende og hostedempende i en salig blanding) Senga: Det er sjelden, men jeg må faktisk ty til den innimellom (er så trøtt og slapp, orker ikke sitte oppe hele tida).Egentlig pleier jeg å være storsyk før jeg kryper oppi den (og det er jeg ikke, men den er litt rar denne forskjølelses virus tingen jeg har no. Sitter veldig hardt og slår meg kraftig ut - klarer ikke å overprøve kroppen). Og ute er høsten så fin som den kan bli. Varmt og strålende sol!

4 kommentarer:

nabbmo sa...

Å Mona min!
Nå MÅ du bli frisk snart altså!

Godt du klarer å skrive lister! Det er det viktigste i livet! I alle fall for meg! Hehe!
Krysser fingrene for deg jeg!

C-vitaminklem fra Hege ;)

Lotte sa...

God bedring Mona!!!

Monica sa...

Ønsker deg god og snarlig bedring Mona :-)
Klem Monica i Bergen

Mona sa...

Takk og takk! Host host. Tar imot hver en god bedringshilsen, tørk snufs, (trenger dem ;0) er faktisk en smule bedre i dag, så de hjelper sikkert, host snufs host, vi får håpe det går den rette veien). Host host host og tørke tørke, snufs :0)