25 oktober 2008

Litt av og på...

Nett-trøbbelet vi har hatt i høst (og som egentlig begynte i vår) fortsetter og har skapt problemer siste uka. Og no har PCn begynt å skape seg også. Så jeg er litt usikker på hvor mye oppdateringer som kommer fra meg, men man vet aldrig. Akkurat no er PCn oppe og går (etter ett rehabiliteringsopphold hos pappa) og det er netet også (hva skulle jeg gjort uten hjelp fra pappa - enno godt man har pc-skyndie i familien). I helga har vi besøk fra Oslo, tante Hanne er her. Barna og tante driver å synger for full hals bak meg - High School Musical, SingStar. (litt vanskelig med engelsk når man er 4 og 8, men - la - la - la - funker det!). Men no er det høst og jeg skal ut å plante løk så jeg får masse fine tulipaner som blomstrer til våren. Og etterpå skal vi på teater å se Kulde. Er litt spent på hvordan det blir, det er nok et bra stykke, men jeg vet ikke riktig om det er akkurat et slikt stykke jeg kunne tenkt meg å se i dag. Men jeg har lyst å se det - og det blir i kveld.

Ingen kommentarer: