10 oktober 2008

Nett-trøbbel 2

Joda - da fikk vi ny ruter. Men det hjalp selvfølgelig ingenting! Så enno noen timer ble brukt på å slå av og på alle verdens remedier - dra i ledninger, trykke seg rundt på pc'n og sitte i telefonkø hos NextGenTel! Når du endelig kommer igjenom der og får fortalt hva det gjelder blir du satt over til en ny avdeling. Og jammen er du ikke så heldig at du får bruke laaaaang tid på å bli kjent med musikkreportoartet til denne avdelingen også! ja sånn kan man også tilbringe en barnefri kveld! Og enden på visa? No sitter jeg å venter på at Posten skal komme med ny ruter. Og det tar jo fort noen dager. Så jeg trøster meg så godt jeg kan med at vi tross allt kommer inn på nett av og til. Og vi har jo mobiltelefon så når IP telefonen ikke har nett-tilgang kan vi bruke det dyre mobilabbonementet til å sitte i telefonkø og høre på diverse artister hos NextGenTel.
PS: Denne gang svikta ikke rutern (eller hva det no er som er feil) på en fredag! Likar det å.

1 kommentar:

Lotte sa...

Jeg haddde blitt gaaal av det der..har dere vurdert å bytte levrandør??