01 november 2008

Influensavaksine og Halloween

Jeg er jo så klart blitt syk...Har brygga litt på det (egentlig ikke blitt helt frisk fra forrige gang) og derfor ikke turt å tatt influensavaksina, men i går tok jeg den...Og så var det tjo og hei og ordne med halloween til barna, og da var det full fres til 2130 og da var det gjort. Kjente vaksina bare etter 10 minutter, men jeg har aldrig blitt så slått ut før. Og så ble forskjølelsesviruses som hadde ligget på lur, klar over at no var det fint å slå til( best å slå til mens man ligger nede). Må bare innrømme at jeg blir litt sur, kan jo ikke gjøre noe uten at jeg blir syk av det. En halv dag med litt ekstra og så ligger jeg der langflat. Ja det var ukas klagetale. Hadde en veldig fin Halloweenfeiring med barna i går da - så det var vel verd å bli syk for. De var hendholdsvis Heksedjevel og Trollmann. Vi gikk en liten runde til kjentfolk og så baka vi oransje, svarte og hvite Halloweenkjeks. Vi hadde besøk av ei jente på 13 og ei på 4 og jeg tror vi kosa oss alle sammen.

Ingen kommentarer: