23 januar 2009

Tagget

Jeg er bli tagget av Nabbmo så da må jeg vel bare hoppe i det da. Hva jeg skal hoppe i er som følger: 1. linke til den bloggen som tagget meg 2. lage en liste med seks (u)interessante ting om meg selv 3. tagge fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg 1: Jeg bruker ullsingletter fra oktober til mai. Fryser mye i den norske vinteren og hater det! 2: Er litt avhengig av å være kreativ eller bruke kreativitet, min verden blir mye bedre da. 3: Er tedrikker med stor "TE" 4: Jeg har en venninne som hekkler pulsvarmere, jeg har fått 3 par og jeg bruker dem nesten hele vinteren. 5: Har så vidt begynt å drikke litt cappuccino med kakao (og er livredd for at dette kan føre til at jeg skal like kaffe) 6: Er drittlei av at jeg blir syk bare noen sier "snørr", og må gud forby om jeg skulle finne på å bli sliten (da er det fritt fram for bakterier og virus)-mitt imunforsvar er helt på vidda Alle rundt meg er tagget... tror jeg får ha det til gode å tagge noen, om ingen har lyst å dele enno 6 ting om seg selv

2 kommentarer:

mona sa...

:) takk for titten Mona jeg er jo innom hos deg fra tid til annen også..:) jeg er jo litt misunnelig på dere som gidder.. jeg lover ingen laaang oppfølging.;) men en dag om gangen.. hilse alle dine.
Mona

Joakim sa...

jeg har tagget sib'en. tante trine har lært meg at man kan tagge folk som ikke har blogg selv (hun tagget Terje!) så nå gjør jeg det også.
småttiser lærer fort vet du:)
se bloggen for nærmere info - men det er samme som du har gjort med deg selv. bare om sib'en