21 januar 2009

Award

Jeg har fått award og det er jo arti da (for å ta det på trøndersk - eller på bokmål; det er veldig gøy!)!
Tusen takk Nabbmo!
Ekstra gøy å få det fra hun jeg ser på som en av de mest kreative jeg kjenner, hun strikker, syr, lager kort, blogger, lager masse morsomt på pcn, lager egentlig allt mulig ( og har endelig fått seg skikkelig kamera - så no må vi komme oss på fotokurs!) og det hun lager er alltid veldig fint (hun har veldig god smak). Tusen takk!
Reglene for denne awarden er: 1: Vinneren kan kopiere awarden til sin blogg. 2: Lag en link til bloggen du fikk awarden fra. 3: Nominer minst 7 andre blogger (hvis du gidder) 4: Link til disse bloggene på din egen side. 5: Legg igjen beskjed på bloggene til de du har nominert. hvem skal jeg nominere - kjenner mange jeg ville ha gitt den til men Lotte for eksempel har lagt ned bloggen sin :0( (hun blogger for sin lille prinsesse, Mie, istede :0) ), Laila ble aldri blogger (men Joakim er jo ivrig da og har han arvet sin "mors" kreative sider så kanskje han kan få awarden?). Vel de som får award er: Nabbmo ( det er lov å gi den tilbake, flere som har gjort det ser jeg ;0) )hvorfor hun får den er vel opplagt. I Nr. 13, hun får den fordi hun er den jeg kjenner som er flinkest til å scrappe og jeg savner aktiviteten din på bloggen (kanskje dette gir inspirasjon til å blogge mer?). Trines lille røde fordi hun blogger annerledes med skråblikk på verden, med humor og snert (men hun kunne gjerne lagt ut mer bilder av det hun lager - for hun er veldig kreativ og lager allt mellom himmel og jord - vi får se for lite av det;0) ). Mie og Joakim jeg nominerer dere også, men på vegne av deres mødre (og medbloggere) kan dere ikke legge ut bilder av det de lager, de er jo så flinke? og til sist vil jeg nominere På fire hjul i Afrika hun har virkelig blitt aktiv blogger da! Imponerende. Vel skal jeg få ut disse awardene så tror jeg jeg stopper her, tar litt tid å sitte å lage linker og si ifra til de heldige vinnerne. Alle bloggene som er aktive og jeg følger synes jeg fortjener award, supre blogger alle sammen!

Ingen kommentarer: