29 januar 2009

KREATIV

Endelig ett prosjekt hvor jeg må være kreativ :0)
Det kan jeg like!
Og jeg er i sving i dag. Etter noen dager med mye program og sykt barn har jeg formiddagen (nesten) fri til å tenke prosjekt. I ha startet dagen med kreativ jobbing rett etter klokka åtte hører med til sjeldenhetene. Pleier ikke bli tid til det før litt utpå dagen og så er det jo bare timer før det er middag og tusenvis av ting som skjer og full fart her hjemme, så da er det ingen vits å starte med noe som tar tid.
Dette var deilig, jeg har allerede gjort mye no, og det er på tide å lage seg en kopp te (må innrømme at jeg har innmari lyst på en cappuccino med en dæsj kakao...huff da...lage en koffeinfri da, må for all del ikke bli kaffedrikker. "det er fali det" som Solan Gundersen sier ;0) ).
Skikkelig rar følelse da, jeg har gjort mye men føler at jeg bare har lekt meg. Håper virkelig dette prosjektet blir bra, for dette kan jeg godt leve med. Jeg skjønner jo at det er mye hard jobbing også og at ikke allt er gøy ( vi har da levd noen år og såpass har vi da fått med oss). Men dette er nytt, har aldri hatt ett "seriøst" prosjekt som i hovedsak handler om å være kreativ. Allt er jo veldig nytt, "babyen" er jo bare en uke gammel ( og derfor vil jeg ikke skrive så mye om den enno). Men følelsen som dette gir meg er VELDIG god ( nesten litt som å være forelsket).
Vi krysser finger for at dette blir bra - NO, tilbake til "jobb"! (men først en cappuccino m kakao)

3 kommentarer:

Joakim sa...

så kost å lese! deilig med sånne gode prosjekter. spent på å få se resultatet:)
kaffe er ikke farlig: det er fult av antioksitanter også øker det forbrenningen. desuten skal livet nytes og leves.
synd vi ikke fikk møttes til lene i går. slemme slemme bilen bare gasset og gasset! ville ikke bremse. kjempeskummelt!!!

Lotte og Mie sa...

Hørtes god ut den kaffe drikken din!!Blir spennede å høre mer om prosjektet ditt!!!

nabbmo sa...

Skjønner akkurat hvordan du har det! Det er så deilig å føle kreativiteten blomstre! Nyt følelsen og tida fremover!
Klem, klem!