14 januar 2009

Okei Guro jeg tar utfordringen. Men er usikker på om jeg klarer å svare på allt - vi får se, "here goes": 4 favorittprogram på tv: - Frustrerte Fruer og Greys Anatomy (kanskje ikke same shit, Guro ;) Men det går på samme dag/tidspunkt og man er jo vanedyr( tirsdag kl 2135 så setterman seg ned foran tv og da er det bare å følge med da;) )og ja er vel like intetsigende og avhengihetsskapende begge to, okei da " same shit".) -nytt på nytt (men det begynner å bli litt gammelt da) -Entligan hemma /Bygglov (iallefall tv4 på tirsdag kl 2000, så det er ikke så ofte jeg får sett det, er jo midt i legging av barn) -Engelske krimserier, stort sett liker jeg dem alle Må bare si at det for tia ikke er så mye gøy på tv...kanksje like bra? 4 ting jeg gjorde i går: - Var til legen (bombe) -Var til fysio - Var med å så på siste runde med riding for min superflinke ridende datter! (og jepp, fortsatt er jeg redd hester. De er så store. Og de små er nesten ikke bedre for de er så tunge og sterke, de dytter meg over ende når de vil kose med snuten/mulen (eller hva det heter på hester)) - Og det var tirsdag i går så at jeg så tv er vel egentlig ikke nødvendig å nevne her. 4 ting jeg ser frem til: - Sommern!!! - Fereitur til Hellas - Bli frisk fra alle forkjølelsesvirus og bihulebettenelse - Helga 4 favorittresturanter: oj det ble vanskelig, har jo helt slutta å gå ut å spise, og når vi gjør det blir resturanten valgt ut fra barnas ønsker og hvor barnevenlige de er...Og de barnevennlige er: - Ving Resorts resturanter - Egon (spesiellt den i Tyholttårnet er en vinner i barneøyne) - Peppes ved der vi bor( og den liker IKKE jeg, treg servering, dyrt og ikke spes god mat, men den ligger nærme, barna liker den og er superfornøyde og da er jo mor også fornøyd ; ) ) - Nei her er det ikke mer å hente....kanskje jeg burde si Jonathan (Finnes den fortsatt???)Det var første plassen jeg og mannen min var å spiste og vi pleier å gå dit innimellom når vi vil feire oss selv litt :) 4 ting på min ønskeliste: - bli frisk fra alle forkjølelsesvirus og bihulebettenelse (og allt det andre også da forsåvidt, faktisk mest det. Ring meg da Joralf Gjærstad!) -Spa tur - Storbyferie med mannen -Hytte som funker for meg Hvem tar utfordringen fra meg da tro, jeg prøver meg på Joakim , Hege , Tor Olav og Monica. Tar dere utfordringen?

1 kommentar:

nabbmo sa...

Super liste!
Jeg har svart, og tagget deg! ;)

(Dette minner meg om at vi skulle ha gått gjennom fjordårets liste også...)

Klem!