26 januar 2009

Siben

Siben er blitt tagget av Terje/Joakim . Fant ikke 5 å tagge jeg og no skal Siben også tagge vidre...Ja ja, han kan jo fortelle 6 ting om seg selv iallefall så driter vi i å tagge vidre ;0) : Versågod Siben sett igang:
1: Jeg er 15 år, og det er kjekkt å være gammel og vis^.^
2: Jeg har nydelige blå øyne
3: Jeg er veldig glad i barn, og da jeg var yngre pleide jeg å la dem herje og styre sammen med meg. Jeg synes det er viktig at barn lærer og omgås dyr. No er jeg litt for gammel til å herje så mye, men jeg elsker fortsatt barn ( Vi må bare kose litt mer og være litt roligere)
4: Jeg er veldig flink til å være oppmerksom når noen i min familie er syke. Da kommer jeg og koser, er sammen dem slik at de får litt oppmerksomhet og trøster dem litt. Det hjelper litt når man er syk nemmlig.
5: Jeg liker ikke kulde (no når jeg er blitt gammel og vis har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å være så mye ute når det er kaldt - det er nemmlig jeg som bestemmer om jeg orker å være ute eller ikke). Før synes jeg at jeg måtte komme meg litt ut, no synes jeg det er bare tull å være ute i snø og kulde. Gleder meg til våren ;0)
6: Liker å sitte på pcn å "jobbe" ( pcn gir fra seg deilig varme nemmlig").

1 kommentar:

nabbmo sa...

Og så passer du på lille Miejenta vår! :)