11 februar 2009

bilde 6 i mappe 6

Denne utfordringen krever at du skal finne et bilde på datamaskinen og legge det ut. Du skal : 1. Gå inn på mine bilder 2. Trykk på den 6. mappen 3. Velg det 6. bildet 4. Legg det inn på bloggen din å skriv litt om det. 6. Velg 6 nye som du skal utfordre Guro som utfordret meg fikk litt trøbbel med hvilken mappe, fordi det popper opp forskjellig ut fra hvor du hopper inn. Vel først gikk jeg inn får å se hvilket bilde dette var (måtte jo se at det var ett bilde som kunne legges på nett).Der fant jeg et fint bilde av Maja som var brudepie, men når jeg gikk inn på mappe 6 via bloggen kom dettebilde opp. Og siden jeg er operert i høyre hånd er det faktisk ikke bare bare å drive å surre rundt på pcn,så jeg valgte det enkleste ;0) så skulle jeg utfordre 6 nye, men jeg regner med alle jeg kjenner er utfordret men vi får se. Jeg utfordrer Mie, Joakim, Nabbmo, Speilen, Trineslille røde, Lene

Ingen kommentarer: