06 februar 2009

Innlegg 201

Har gått meg hus forbi at jeg her hatt 200 innlegg på bloggen min - ikke værst!
Har vært syk, igjen...Skulle vært på hobbyhelg i dag, men er ikke helt i form til det. Tenkte å prøve meg i morra da. Håper formen stiger vidre til da, antibiotikaen ser ut til å gjøre litt av jobben den er satt til iallefall.
Har litt lyst til å sy disse søte fuglene men er ikke sikker på om jeg får det til... Kanskje gjøre ferdig de prosjektene jeg har begynnt med først.
Gleder meg iallefall til i morra, håper de andre har hatt en fin dag i dag og vært produktive (og kanskje savnet meg bittelittegranne?)

3 kommentarer:

Joakim sa...

du har vært savnet i dag...

Nabbmo sa...

HURRA FOR DEG!
Grattis med overstått 200!

Så søte fugler! De må vi da klare å knekke koden på! Ser ikke så vanskelig ut?
Nå må jeg hoppe til køys, du kommer jo snart! Hihi!
Sees i morgen! Klem, klem!

Guro sa...

du e utfordra:)