05 september 2009

Høst...

Dette er bilder fra våren / sommeren! Var på fototur i Søra med Hege i vår og da ble disse bildene tatt. Og da jeg skulle se igjennom bilder fant jeg disse. Jeg har jo vært meget slapp med blogginnlegg det siste halve året og jeg har hatt en god og lang bloggferie.
Synes bildene roper sen vår og tidlig sommer og de fortjener å komme på bloggen. Jeg har alltid vært glad i høsten, men jo flere år jeg får på baken jo mer tenker jeg; "huff det er kaldt, hvor ble det av sommeren, huff det er snart vinter og forskjølelser og virus i fleng igjen", så snart høsten gjør anmarsj. Jeg liker rett og slett ikke høsten like godt lenger, sånn er det bare, desverre. Savner å kose meg mer med høsten. Men det er fortsatt masse fint med høsten; bærturer, flotte farger over allt - i fjellet, i skogen og i byen. Mørke kvelder med klar, frisk og kald luft hvor man kan haste inn i varmen med en god kopp te eller kakao :0).
Ja ja, jeg skulle egentlig ha laget en lang klagetale over bilen min som fikk kjøreforbud i går... Men orker ikke sutre over det, det er som det er og blir som det blir med den saken. Kanskje jeg forteller mer om det senere og kanskje ikke. I dag vil jeg iallefall ikke klage over det. Det er høst, det er kaldt, i går regna det hele dagen ( ikke i dag - bare bittelitt ;0) ) Jeg har hatt TO runder med forskjølelse med tilhørende bihulebetennelse og er ikke i form. Men i dag er verden helt fin alikevell. Jeg og minstemann har vært alene hjemme mens NJ og skolejenta har vært på ridetur på fjellet. Vi har hatt en passe rolig dag med litt besøk her hjemme og en runde på barnebursdag (mens jeg og mormor handlet). Nå er det barnetv og pizzabaking. Deilig med ei helg uten masse action. Hverdagen er godt igang og det er bare godt med helg rett og slett!
Ha ei hærlig helg alle sammen!!!

Ingen kommentarer: