23 oktober 2009

Te tid

Synes Green Gate skjeene i porselen er veldig fine og jeg har jo koppene ( to lyseblå, to røde og to grønne). Siden jeg hadde skje til alle koppene untatt de lyseblå, kjøpte jeg to til dem også. Men de er utrolig dumme å bruke og ha. tenk dere å ha teskjeer i porselen, ikke akkurat praktisk eller brukervennlig. Men jeg er jo stort sett fornuftig og praktisk så jeg har tillat meg selv å være litt dum i dette tilfelle. No er det jo høst og te-tid (jeg er jo te drikker av rang så for meg er det te-tid hele året enten det er pluss 30 grader i skyggen eller minus 30 grader i sola).
Dette ble ett intetsigende innlegg.... men sliter med pcn fortsatt så jeg er bare inne på den i små korte øyeblikk, og så ofra jeg dyrebar pc tid på en bitte liten oppdatering (så bloggen min ikke føler at jeg har glemt den ;0) ).
Kommer kanskje innlegg som har litt mer innhold, er litt artigere eller iallefall har fine bilder etterhvert?
Desuten lengter jeg etter å få fiksa ferdig på utseende på blogggen! Men det blir når pcn er fiksa eller det rett og slett er kjøpt in en ny ( ny ser ut til å bli desverre :0( )
Ha en fin helg!!!

1 kommentar:

Mie og mamma sa...

De er kjempe fine.Jeg har to grønne og to røde kopper + to grønne Skjeer..eller vent litt.Min bedre halvdel brakk/knuste en:(

Men men godt du fikk låne pc ladern min da:)