10 november 2009

Hva med en gave før jul?

Ny runde giveaway, lever i trua jeg :0)




Hos På landet kan du vinne advetnslys. Det passer vel bra no.(Skal egentlig legge inn bilde her, men jeg har bare låne pc, siden min sviktet for en måned siden...driver fortsatt å finner ut av hvilken ny pc løsning jeg skal ha...Savner min egen pc - Håper det går greit uten bilde, kom dere på bloggen å se alle fine bildene selv).

Hjem hos Linda har giveaway og du kan vinne et fint Dyrberg kern smykke til jul. Gå å se!
 
Englehvitt har giveaway fordi hun har hatt 10000 beøkende. Hva preimien er er en overraskelse!
 
Majas hus har også giveaway - hvilket flott navn på en blogg ;0)
 
Flitiga Fredrika er verd et besøk! Og helst ikke meld dere på giveaway der - den premien vil jeg vinne ;0)
 
Mitt lille hvite hus gir bort julegave.
 
Bettes lykke runder snart 10000 og i det hun gjør det blir det trekkning så skynd dere!
 
Hjemmebest har masse fine premier! Gå å se.
 
Aases fantastiske verden har hatt 200 innlegg og ferier med en overaskelse - gå å se.
 
Bestmor Drillo har laget gavene selv - tre flotte premier!
 
Vel det var dagens forsøk på å vinne lekre gaver - og på kjøpet har jeg vært innom en drøss med fine blogger ( jeg blir jo sittende å se på blogg etter blogg og tiden går. Er så mange fine blogger). Pass dere så dere ikke bruker opp hele kvelden ;0)

1 kommentar:

Bette sa...

Hei!
Joda,du rekker å være med på konkurransen! Kjekt at du ville være med:)
Lykke til!

-Bette-