12 januar 2010

Når verden ikke er snill...


Når magen bare slår krøll og alt vil ut og alt er trist. Så prøver en mor så godt hun kan å gjøre verden litt bedre. Da var tiden inne for disse små søte brettene å gjøre sin entre. En fattig trøst, men det fungerte en smule. Jeg fikk ett lite smil og en " åååå så fine - hvem er det sine?" da kunne jeg si at " disse her kan vi beholde, hvem liker du best?" - etter litt tenking ble svaret den med kattene ( har en søt en til, men den får jeg vise frem en annen dag, no skal jeg tilbake til senga å være solidarisk tilstede hos min lille jente.

3 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Kjempe søte fat!
Hvor har du kjøpt de??
Ønsker deg en flott kveld.
Klæm Linda

Mona sa...

De er kjøpt på Ting - der har de my fint!
Ha en fin kveld du også :0)

Joakim sa...

næææ sånn har vi oxo - med katt på. fint brett som dukket opp i jula.
god bedring til jenta di. KLEM