28 januar 2010

Nigella og ett spørsmål til dere

Var innom bloggen til Hjem hos Linda en dag og hun skal ha lyseblått på kjøkkenet. Dagen etter var jeg innom butikken Traktøren og da så jeg disse. Akkurat der og da ville jeg også ha lyseblått på kjøkkenet. Synes NigellaLawson sin keramikk til kjøkkenet er kjempefin. Vet ikke helt om dette er den rette lyseblå fargen hjem hos Linda, men hjemme i Joakims verden der har de denne fargen på kjøkkenet, så da vet vi hva Joakim ønsker seg til bursdagen i mai ( eller var det Terje som hadde bursdag da?)
Dette innlegget skrev jeg for en stund siden i Windiws Live Writer. Jeg elsker WSW! Men det vil ikke publisere til bloggen min :0( Har prøvd det på en annen maskin ( som jeg vet får til å publisere innlegg til WSW) men får samme feilmelding : Error 403. Er det noen som har greie på sånnt? Tror feilen må ligge på innstillingene mine hos blogger, men har gått igjennom dem mange ganger og prøvd å forandre, men det hjelper ikke.
I tillegg har Blogger funnet ut at jeg ikke skal kunne få se forhåndsvisning på bloggen min når jeg gjør forandringer på farger feks. Der tror jeg det kan være maskina mi som har slått seg vrang, men finner ikke ut av det heller. Det problemet oppsto da jeg fikk ny pc. For også " vises med feil på siden" melding når jeg ser på bloggen min - får dere det? HJELP MEG!

1 kommentar:

Joakim sa...

jeg kan ikke hjelpe deg - min blogg forhåndsviser når jeg bytter farger, bortsett frå nå når jeg har en sånn mal ting som jeg ikke kan endre på... men den er så fin at det vil jeg ikke heller egentlig.
Men jeg kan hjelpe deg med, er bursdagene våre: jeg har bursdag 5 mai og terje 15 mai! jeg er stooorebror. ha.