12 februar 2010

GIVEAWAY og konkuranse!

Da skal jeg ut å reise, en liten ting skal bli med hjem i kofferten og den skal loddes ut her på bloggen. Det kan være en liten "over 300 innlegg" feiring og trekkes den 8. mars på kvinnedagen - så blir den en kvinnedagsfeiring også ;0)
Jeg hadde egentlig tenkt å aldri ha giveaway, men jeg har ombestemt meg. Og jeg følger disse regler og de er som følger:
...........................................................
1 lodd for kommentar
1 lodd for å linke til bloggen eller Giveawayen (helst med ett av bildene i innlegget)
og så er jeg usikker på om jeg vil ha følgere......
Ok da .....
1 lodd for følger også!
..........................................................
NB: Husk å skriv i innlegget hvor mange lodd dere tar, og til dere som ikke har blogg - legg igjen epostadressen din - eller en adresse så jeg kan finne deg.
Og som en ekstra bonus så vil jeg lodde ut en ekstra overraskelse til den som finner ut av hvilken bok dette fine kartet er tatt fra. Dere skal få ett hint; boka er ikke fra dette århundre (ganske gammel er den), dere kan finne ut av tittelen ved hjelp av kartet - LYKKE TIL!!!
Og jeg skal finne fine og eller morsomme premier - jeg lover ;0)

51 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Svalene og amazonene?? kan dt være navnet på boka?!?..

Ønsker deg god tur!!
2 lodd på meg!!
Klæm Nesten naboen..... :0)

Joakim sa...

Førstemann å være med på Giveawayen!! jeg ønsker meg en hamster eller en fugl. eller begge deler tror jeg.
Men - når jeg allerede har lenket til bloggen din på siden sin, får man lodd for det? også vil jeg være følger, jeg tror egentlig at jeg er det.
også tror jeg kanskje boken heter Svalene og Amasonene? men det er bare fordi jeg er sulten og svalene har reist. sukk...
kose seg masse masse i syden. kom å kos med meg når du kommer hjem. mamma kommer til å savne deg mens du er borte!

Guro sa...

Villkattøya: Svalene og Amasonene. skrevet at arthur ransome, utgitt i 1949 :)

Jeg har allerede link til deg på bloggen min jeg. :)
Også tror jeg at jeg følger nå.

Så tre lodd til meg, pluss jeg jeg med å kjemper om bonusgaven;)

Guro sa...

æ finn itj ut om æ e følger eller ikke, for det står itj på bloggen din. Ei heller at man kan bli følger....

Mona sa...

Obs Guro....Må legge inn sånn at man kan bli følger! Sånn går det når man bare bestemmer seg får å ha konkuranse og giveaway midt i pakkinga noen timer før flyavgang... Skulle selvfølgelig ikke ha satt igang sånn giveawayting på impuls. Er jo egentlig litt redd får å få "tittere" til bloggen også, men bestemte meg plutselig får å se om jeg turde å bli offentlig. Men er tilbake igjen no og da skal jeg se om jeg ikke får fiksa litt opp her :0)

bare hege sa...

Hopp!
Boka heter Villkattøya, eller Swallows and Amazons på originalspråket, engelsk, forfatteren var Arthur Ransome, og boka blei første gang publisert i England 1. desember 1930. Det var forresten Steven Spurrier som lagde illustrasjonene.

Og jeg har meldt meg som følger, og har kommentert, så da blir det 2 lodd på meg!

Klem, klem, og velkommen hjem!

Anonym sa...

hei. velkommen hjem.:)
Jeg tar bare et lodd. siden jeg har rota bort passordet til bloggen min.:)

klemmers

M;o)na Larsen

Mona sa...

Takk Mona! Flere som ikke holder styr på alle passordene sine ;0) Den er kjent Mona - du har jo litt tid på deg så kom bare innom for flere lodd om du kommer på det. Håper du gjør det får vi savner oppdateringer på bloggen din! Lurer jo på om pusene dine har det bra da vet du og no er det jo snart vår (eller er det? 20 minus utenfor her no...)og da vil jeg jo høre oppdateringer om "hagen"! Og du driver jo med masse prosjekter, savner bilder fra nye store kunstverk fra deg.

Mona sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Presious Home sa...

Hei! Gøy med konkurranse og slenger meg på med hele 3 lodd denne gangen!

ha en fin dag!

Karina sa...

Hei!

Takk fodi du vil være med i min give away!
Jeg vil da også gerne være med i din :-)
Med 3 lodder.

Har også selv været lidt redd for læsere, men det er så hyggeligt!

Hav en god rejse..

Mie og mamma sa...

Så fremt mamma og jeg forstod dette har vi 3 lodd tante Mona(tihi..)

Men boka har verken mamma eller jeg lest:)

Krudtuglens mor sa...

Spændende at du åbner op for nye læsere :)
3 lodder herfra, fedt at man ikke ved præmien inden :)

rebekka sa...

Uh, spændende hemmelig gave... Jeg vil gerne have 3 lodder.

Hilsen Rebekka

unikarina sa...

Jeg er med på 2 lodder - 1 for kommentar og 1 for link.
Er vild spændt på hvad der gemmer sig... Kan næsten ikke vente med at se hvad der gemmer sig bag papiret.

KaDaHoe sa...

Spændende med en hemmelig gave. Jeg er med på 1 lod for denne kommentar :)

Birgitte sa...

Jeg er meget gerne med med 2 lodder og vil krydse fingre;0) Velkommen til min give away;0)

isabel sa...

Hei.

Da trekker jeg tre lodd og kanskje jeg er den heldige vinneren av den mystiske pakken.

ha en fin kveld videre.


isabel

Frk. Høiriis sa...

Wow la mig være med... er selvfølgelig med på 3 lodder og ser frem til at følge dig fremover :)
Kh. Frk. Høiriis

Ida Susanne sa...

Hei og hopp:)
Tuuusan takk for super søte ord i bloggen min*hoppende glad*
Jeg henger meg så klart på give awaye'n din, 3 lodd på meg:)
Ha en super herlig lørdag videre.
HUGS

Ukka sa...

Oh all of this is wonderful! I am excited to be entered. I am a follower so that's ONE! I am leaving a comment so that's TWO! I linked candy on my sidebar so that is THREE!

Emma Julie sa...

Jeg vil veldig gjerne være med på give away. 3 lodd på meg:) Ha en strålende søndag!

Mira sa...

Eg vil gjerne være med i give awayen din.

Trekker min samme dag.
Tror boka er Svalene og Amasonene.

Klem fra Mira.

Mira sa...

Eg vil gjerne være med i give awayen din.

Trekker min samme dag.
Tror boka er Svalene og Amasonene.

Klem fra Mira.

Julia sa...

oohh, spændende med en overraskelses-præmie. Jeg vil gerne være med, 3 lodder må det blive :)

Drømmehjerte sa...

Spennende med en overraskelses-gave!
Jeg er med på 2 lodd!

Vh, Ingvild

Bournonville sa...

jeg vil meget gerne være med på dine give away.
bogen ved jeg dog ikke noget om. men jeg hopper på 3 lodder.
og tak fordi du vil være med i min give away.

Kh Sara.

Majken sa...

Det er jo for spændende...3 lodder til mig, tak :-)

Trine sa...

Tittelen på boka er svalene omm amazonene. Jeg hadde ikke hørt om den, men Trixie visste selvsagt svaret, som den oppvakte lille bordercollien hun er.

Tror jeg har en link til bloggen din på min blogg.

Det blir to lodd ?

Fru Jaconsen sa...

hejsa et lod til mig hilsen tinekj@mail.dk

Lissie sa...

Så spennende! Dette må jeg være med på! Aner ikke hvilken bok det er dessverre.

Men jeg har linket til deg fra bloggen min og tar gjerne to lodd takk :)

Kirsebær sa...

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Emilie sa...

jeg smider 3 lodder her! ; )

Trine sa...

Ihh spændende...
Deltager gerne med 3 lodder :)

Grethes lille rom sa...

Hei. Blir gjerne med på trekningen med 2 lodd :-)
Hilsen Grethe

Anja sa...

Hej, jeg vil vældig gerne være med i trækningen om denne gave :-) Jeg er med på 3 lodder.
Kh Anja

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Hej Mona, skulle til at gøre klar til min lodtrækning, da jeg opdagede din blog og giveaway. Melder mig med 2 lodder.
Stine:)

Ingeborg sa...

nu er jeg spændt.... Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Du er velkommen til at deltage i min mumi-giveaway

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Jeg blir gjerne med!!
Tar 3 lodd jeg:) Linker og følger!!
Håper lykken blåser min vei!!
Klem Mona

Gry sa...

Uhh, jeg når det da vist! Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

SiriR sa...

Så spennende, jeg er gjerne med i din give away:)

Søhesten sa...

Hvor spændende!!
Tak fordi du deltager i min give away.
3 lodder til mig!

sonja sa...

Spennende.Ikke lenge igjen,så dette blir spennende for vinneren.

Gunn sa...

Jeg tar to lodd sånn i siste liten :) Så artig at man ikke vet hva som utloddes!

Hyggelig at du ville være med på min giveaway :)

Vennlig hilsen Gunn

ffluwer sa...

Tak fordi du deltog i min giveaway. Jeg vil da også meget gerne være med i din. For at få størst held, deltager jeg med tre lodder. :-) Er jo også følger i forvejen.

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne være med :-D
Legger meg til som følger også, så da tar jeg 2 lodd!

Ha en fortsatt fin søndag!

Malina sa...

Hepp! Jeg henger meg på. Og legger meg til som følger:)

Ruths datter sa...

Hei så hyggelig å få besøk av deg på min blogg.Jeg slenger meg med i siste liten hos deg. Tar 1 lodd.
Klem

Mor og datter sa...

hei hei!! :)

Jeg og vil være med på trekningen!! :-) klem

Pia sa...

Jeg blir med - tar 2 lodd! En flott blogg, dette her!

Mor og datter sa...

hei på deg!! :)

jeg vil gjerne være med på trekningen!! :)