21 februar 2010

Store vinnersjanser!

Hjemme igjen fra det store utland! Det ble litt dårlig uttelling på handlefronten denne gang, fant lite å kjøpe til giveaway'en...Men en liten ting ble det, og så har jeg igjen en fin liten sak fra juleproduksjonen som er pakken på bildet. Plus litt til. Men det forblir en hemmelighet hva det er. Og som jeg tenkte så er vinnersjansene her meget store! Og enno er det flere uker til jeg trekker vinner så reklamer til blogvenner så de melder seg på, selv om deres sjanser er veldig mye større om dere ikke gjør det da ;0)
Bilder fra turen vil komme etterhvert, men no er det jo vinterferie og jeg har masse prosjekter på gang så jeg vet ikke når jeg roter meg til å få lagt de inn.
Ha en fin søndags ettermiddag!

3 kommentarer:

Joakim sa...

velkommen hjem!!!
blir det besøk i ebchieldrop på dere i vinterferien?
Klem

Mona sa...

Takk! Ja vi vil komme!

Mona sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.