03 mars 2010

Hjelp i en kald vinter

Disse fant jeg på taxfree i Amsterdam for over ett år siden - og no har de den her hjemme også.

Elsker dem! Den øverste er ren sheabutter ( som er fettekstrakt fra frøene til det Afrikanske Shea treet), bruker den når jeg er ekstra tørr på hendene men mest som kuldekrem til barna. Og så er den fri for all verdens tilsettnings stoffer og parabener og i tillegg er det rettferdig handel og økologisk, så da kan ikke jeg be om mer - den er genial! Den andre er en 30ml håndkrem, perfekt for veska.

Og så synes jeg begge to kommer i fine og praktiske bokser. De er begge superenkle å åpne - alltid ett pluss :0)

Tror jeg slutter å taste og går og tar på meg litt håndkrem jeg, henda mine skriker etter det når de ser bildet ;0)

1 kommentar:

Aleisa sa...

haha, du är den endast som har 4 lotter, för det är bara tre maximal, du kanske vinner, vem vet det. men vad kul att du vill vara med, din spanska var inte så dum, och din 9 månnader prinsesa ska säkert hita nåt sompassar bäst, håll tummarna. vilken fin blogg du har, jag ska ta en låååånng titt, heja norge! klemklem!