07 mars 2010

"Oppussing" av en kjip kommode

Skulle ha malt denne, men det blir aldri noe av. Så da var planen å lage knotter av plastdyr, men da må mannen trå til å skru i skruer. Vel, han har nok å gjøre så jeg vil ikke mase ( dessuten må jeg kjøpe dyr først, og det har jeg glemt...). Inntill vi roter oss til å kjøpe dyr og mannen skrur i skruer så har jeg fornyet lillegutt sin kommode med tøyrester. Om den ikke ble så fin, ble den iallefall litt mer fargerik og begge barna likte det. Så da kan vi vente enno litt på plastdyr og kanskje en dag kommer det maling også ;0)

3 kommentarer:

Trådsnella sa...

Så smart å kreativt:) Fikk straks litt mer liv den kommoden:)
Klem

softgrey sa...

Kul att du vill vara med i min tävling. Välkommen!

Mysig blogg och så påhittig du är.

Önskar dig en bra vecka

/Anette

Mor og datter sa...

hei!!
Så koselig at du vil være med på min giveaway :) Trekning i dag!! Gratulerer med kvinnedagen!! Ha en fin dag! klem