08 mars 2010

TREKKNING!

Da er trekkningen foretatt og vinneren av konkurransen er Trine! Var litt usikker på om jeg skulle godta en engelsk oversettelse til norsk, når den har egen tittel på norsk. Men jeg er i det snille hjørnet i dag og har godtatt det. Vinneren har en skrivefeil, men det teller ikke - rett svar er, for å sitere Hege: " Boka heter Villkattøya, eller Swallows and Amazons på originalspråket, engelsk, forfatteren var Arthur Ransome, og boka blei første gang publisert i England 1. desember 1930. Det var forresten Steven Spurrier som lagde illustrasjonene." Det er kun Hege og Guro som har 100% rett svar, så om dere vil legge inn en klage på mitt valg så må dere gjøre det så fort som mulig. Kan ikke love at den blir tatt til etterettning ;0) Vinneren av Giveawayen ble Majken "Lebenværk", med lodd nummer 56! Det ble til sammen delt ut 104 lodd og trekkningen ble foretatt ved at arket med alle tallene plassert hulter til bulter, ble snurret rundt og rundt. Så ble tallet plukket ut - med bind for øynene. GRATULERER TIL VINNERNE!

1 kommentar:

bare hege sa...

Pokker ass...
Jeg som virkelig hadde troa på vinnerlykka mi for en gangs skyld...
Jaja! Troikatrøstepremie til meg fra meg! ;)