14 april 2010

Award

award  pokal (Small)

 

Lykkehjemmet har gitt meg en award – kjempehyggelig, takk skal du ha!

Med den følger en forventning om:

* Kopiere awarden til bloggen din

* Linke til den man har fått den av

* Fortelle 7 interessante ting om seg selv

* Sende den videre til 7 andre bloggere.

Det var det med interessante ting da…Interessante? Ting?

Ja ja det får bli et forsøk –

* Elsker te (har aldri lært meg å drikke kaffe). Mest glad i grønn te, krydderte og Rooibush. Sitter med en kopp grønn te her no.

* Og da kan jeg jo nevne i samme slengen at jeg ikke er så flink å få i meg drikke…Glemmer det rett og slett – er ikke så mye drikkevarer jeg synes er veldig godt ( uten vann og te), så hadde det ikke vært for te, hadde jeg sikkert vært kjempetørst hver kveld (og ergo sprunget på do hele natta ;0) )

* HATER å fryse! Og bruker derfor ullsinglett fra august til mai/juni. Elsker også å bruke pulsvarmere – mange venninner som forærer meg sine heklede og strikkede varianter, tusen takk!!!

* Elsker å få lov å være kreativ.

* Har fått meg hobby/lagerrom i kjelleren, det er nesten ferdig no! Er ett lagerrom til mine saker, først og fremst hobbysakene mine. Men også til dill og dall og ting og tang.

* Feiret at jeg hadde hatt min 20 operasjon (ikke fordi det var så flott, men fordi jeg synes jeg fortjente litt ekstra kos. No er jeg på 22 om jeg husker rett og neste feiring får eventuellt bli på 25, men håper jeg slipper det). En venninne kom på sykehuset med meget gode kaker! En stor takk til henne!

* Har alltid ett lager med gaver liggende ( som no kan få plass på lagerrommet mitt :0)   ). Fordi jeg ikke kan dy meg å kjøpe gaver når jeg finner noe til mine venner og familie og ikke minst fordi jeg synes det er VELDIG praktisk å ha liggende. For plutselig kommer en invitasjon til en barnebursdag litt brått på, eller så rekker man ikke å få handlet – da er det bare å gå på lageret, finner nesten alltid noe som passer der.

Og det var 7, gikk fort og greit det. Så sende vidre til 7 – og her kommer de:

Joakim

På 4 hjul i svingene

Mie og mamma

Hilde Heimdal

Søhesten

Bournonville

Frk. Høyriise

2 kommentarer:

Bournonville sa...

1000 tak. jeg vil meget gerne være med. skal nok skrive den ind så hurtigt jeg kan.

Kh sara

Frk. Høiriis sa...

Tusind tak for din award og ikke mindst for din deltagelse i min give away :) Jeg vil meget gerne deltage... Kommer en af dagene :)