09 april 2010

En liten titt

Sweet bowlPASTEL LAURA  XL CUP Hawaii bowl Circle lamp DECO hook Tekanna Pall ”Folding stool”

På nettsidene til Indiska fant jeg disse sakene. Og jeg  har snart bursdag (hint,hint). Tekanner har jeg nok av, men den lille elefanten var veldig fin ( liker elefanter!). Kopper og kar har jeg også nok av, men man kan jo ønske litt etter fine saker man har nok av alikevell, ikke sant? Knagger trenger vi, men jeg ønsker meg mest knaggene fra House doctor (tror jeg må legge ut noen bilder fra den katalogen også jeg). Den brune krakken passer kun på soverommet vårt, men tror sannelig jeg kunne trenge en sånn der! Fikk veldig lyst å ta en tur på Indiska nede i byen, men det frister ikke å ta  en bytur sånn ellers, så derfor sparer jeg de pengene ;0)

Skal ut på handletur snart (helt ufrivillig, en del ting jeg MÅ ha desverre). Det regner og er surt og jeg har mest lyst å sitte inne med en god bok. Men hverdagen kaller meg tilbake igjen. Morgenens gjøremål er gjort, min lille tepause med innlagt nettbesøk er over. Ha en super helg!

1 kommentar:

Lykkehjemmet sa...

Ja her var det mange flott ting... Jeg er nok litt for glad i å handle til tider. Har lyst på så masse,men trenger jeg det? hm...
Men men...
Har en liten ting til deg inne på bloggen min:)
Klem Mona