26 august 2010

Fra en sommer til en høst

10 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 00310 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 00210 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 13410 - 08 20 aug Haltdalen og Jespers 1 skoledag 04010 - 08 20 aug Haltdalen og Jespers 1 skoledag 04810 - 08 20 aug Haltdalen og Jespers 1 skoledag 051 10 - 08  Ånøya diverse 128         10 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 02410 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 064         10 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 148 10 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 166         10 - 07  Ånøya diverse, johanne og Ole Bjørn, Frøya 180

Jeg klarer ikke komme helt inn i bloggmodus for tiden, ikke får jeg gjort noe kreativt heller. Føler egentlig at jeg får gjort svært lite for tiden. Klarer ikke å få  startet eller gjennomført noe som helst, føles iallefall sånn. Føler at jeg gjør noe hele tiden, uten å få gjort noe som helst. Hater slike perioder. Er innmari frustrerende. Skulle jo styrtet ut i høsten med ny giv, har jo hatt en superflott sommer! Men jeg skal iallefall få lagt ut noen innlegg her, med ikke aaaaaalt for lange mellomrom (er planen   ;0)   ). Og så skal jeg Få til en liten konkurranse i løpet av høsten har jeg bestemmt. Må bare finne en oppgave og en premie…

Så det er en viss fare for at det kommer innlegg med ett bilde eller to fra ferien eller tidligere prosjekter, så jeg holder hjulene i gang her. Ja ja, hold ut med meg og mine, for tiden, uinnspirerte innlegg  :0)

OG ER DET NOE DER UTE MED LITT EKSTRA GIV TIL OVERS – SEND DET SPORENSTREKS HIT!!!

Send hva som helst faktisk, trenger det helt sikkert  ;0)

3 kommentarer:

bare hege sa...

Så flotte bilder! Digga sauene! :D

Ett tips: Det er bra å publisere todolistene sine, for da føler man press på å få gjort tinga fort! ;)

Og du, jeg synes det var smart av deg å publisere fremtidsplanene for bloggen, for da er vi jo en del som vil etterlyse feks konkurransen når vi synes det har gått litt for lang tid! ;)

Klem fra Hege, som nettopp har fremsagt en liten trylleformel og sendt virtuelle energi- kreativitets- og god helsetanker til deg!

Joakim sa...

sånn er det her også. mamma bare sitter å sturer å gjør ingenting! i går satt hun under et pledd å så brothers og sisters mens pappa trente jentene, istedenfor alt det fornuftige hun skulle gjøre. Jajajajaja
jeg nyter nå uansett høsten jeg da. og bling. elsker å være ute.
komme å hilse på snart!

Mona sa...

Hege:
Takk for virituell energi! Tror sannelig det hjalp, har gjort masse i dag :0)
Joakim:
Ja høsten er fin...men... Og ja vil gjerne komme på besøk snart!
:0)