06 september 2010

Konkurranse: Hva skal jeg lage i kveld?

IMG_5716

I kveld er det “sy”-forening!

Det er ikke alltid vi syr ( egentlig ganske sjelden), men vi lager alltid noe! Sist gang vi møttes laget jeg 5 kort av denne typen. Ganske fornøyd med det egentlig, for vi prater mye, spiser godt og bruker bare noen timer en kveld. Så det sier seg selv at vi ikke akkurat er effektive – vi koooser oss! I kveld skal vi møtes igjen, men jeg har ikke funnet ut hvilket prosjekt jeg skal prøve meg på denne gang. Noen som har ett godt forslag til meg? Noe som ikke er for mye styr å få med seg, som ikke krever alt for mye “stæsj” og som kan gjennomføres på en kveld ( eller iallefall påbegynnes på en kveld).

Jeg har en liten plan om hva jeg skal prøve meg på i kveld  ;0)    Får se om jeg har utstyret som trengs.

PS: Den som klarer å gjette hva jeg skal lage i kveld skal få en premie av meg,og det kan godt bli det du foreslår – så hvis du er rask og foreslår noe jeg har lyst å lage kan du øke din sjanse til å vinne! Den som gjetter riktig først vinner (eller først foreslår noe jeg vil lage i kveld)! Dere kan gjette frem til helgen (eller frem til jeg offesielt avslutter konkurransen).

6 kommentarer:

bare hege sa...

Jippi! Konkurranse! Du kommer til å lage tagser eller pulsvanter eller noe i filt!

Anonym sa...

Tror du skal lage et macho lær smykke, med en krokodille tann!

Cato

ffluwer sa...

Måske du skal lave nogle lækre smykker - Armbånd evt?

Mona sa...

Det ble en kjempekos kveld, det kan jeg si. Hva jeg laget må dere vente litt på - kan jo være noen flere som har lyst å gjette. Så gjett bare vidre! Og kom gjerne med flere forslag (tar imot forslag til neste gang vi skal møtes også).

Joakim sa...

de grønne stoffene vil være perfekte til en katteseng til meg. bling trenger en pose hun kan puttes i når hun lir veeeldig ivrig og biter, den kan også være grønn for å mætsje sænga mi.
mamma ønsker seg pigvin kjole.
lille ludvik ønsker seg monster uro.
mormor trenger en veske til treningen sin, til å ha klærne sine i.
lille mie ønsker seg en sån hvit ulkpåpe
pernille trenger litt dukkeklær tror jeg.

Mona sa...

Fine forslag Joakim! Men de grønne stoffene var restestoffer - så.... Ikke mulig å lage alt det gøye der. Men har jo en del mer stoff liggende da :0)
Kanskje du ønsker deg en grønn fugl å "leke" med? Da er det mer enn nok stoff!