11 september 2010

Soff og Stil og kake

IMG_6068

IMG_6066

IMG_6067

Tilbrakte fredag formiddag på stoff og stil. Der er det lett å bruke penger  :0)   Vi møttes flere venninner, og Laila hadde med sjokoladekake! Nam! Så tilbrakte vi en formiddagstund med mønstertitting, prat og kakespising før vi vandret rundt og fant passende stoffer til mønstrene våre. Smart og fin bruk av formiddagen må jeg si. Litt av hvert å sette igang med her no. Har jeg ikke funnet masse fint? Det øverste bilde var en pose med masse rester for 10 kroner ( eplestoffet var en litt større stoffrest kjøpt utenom).

Det ble alt for dårlig deltagelse på konkurransen min…og jeg som hadde håpet på massevis av gode forslag – har dere sviktet meg helt her? Kom igjen da – vri deres kreative hjerner! Tror jeg må lage en konkurranse til jeg. Men først skal jeg trekke vinneren av denne i morgen.

Ha en fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

bare hege sa...

Du gjorde ett kupp der Mona!
Det brune med hjertene var veldig koselig!

Mona sa...

Ja det synes jeg å! Av det brune stoffet var bare en bitteliten trekantbit... så det er ikke stort jeg kan lage ut av den... Men kanskje den kan bli en fin "pynte-bit" på ett eller annet prosjekt!
Litt lettere irritert over at jeg ikke fikk kasta meg over den lilla posen også! Jaja, neste gang skal jeg være kjappere ;0)