20 oktober 2010

Og så kom vinteren…

IMG_6446  

IMG_6448 IMG_6451

Ja ja, kan ikke si jeg er så veldig fornøyd med mengden av snø som møtte meg i dag morges, men pent det er det! Skulle gjerne hatt tid å gå ut og ta noen skikkelig fine bilder i fullt dagslys, jeg synes det er så fint å se de fine høstfargene på blader  med hvit snø som bakgrunn. Men i dag er det ikke tid. Skal avgårde ganske snart og med denne mengden snø må jeg nok beregne adskillig lenger tid på komme meg til målet. I dag er det nok mange som er ute å sklir på sommerdekk og alle har jo hatt mange måneder på å glemme hvordan det er å kjøre bil på glatte snødekte veier. Jeg er heldigvis skodd med gode vinterdekk (lagt på i går kveld – iskald beregning  ;0)  ), men må innrømme at første dag på såpeglatte veier alltid er forbundet med en viss spenning. Ønsk meg lykke til i det jeg sklir ut på såpeglatte veier i en blanding av snøkrystaller og solglimt!