08 oktober 2010

På tide med ett innlegg

IMG_6332

Har vært småsyk og hektiskt de siste par –tre ukene.

Denne uka har vi vært på høstferietur (mor datter tur) til Oslo og da jeg kom hjem gikk jeg ned for telling. Skikkelig hals-, bryst-,hode- og nese-vondt. Hater alle virusene som kommer til meg for å slå seg ned…

Jeg har planlagt både det ene og andre for bloggen, men den må vike når sykdom slår til. Giveaway skulle jeg også ha. Det er ikke glemt! Det kommer – premien er nesten i boks –GLED DERE     :0)

Har brukt litt tid på å se igjennom bloggen slik den startet opp for 4 år siden. 4 år! WOW! Den har forandrett seg fra å være litt  dagbokaktig med bilder til,  til å være mer almen åpen og egentlig ganske kjedelig. Men håper den tar seg opp litt etterhvert. En blogg i forandring blir kanskje litt sånn.

I dag orker jeg ikke store bloggutfordringer, ville bare si at jeg fortsatt lever  :0)     I dag har jeg blitt servert Kusmi-te med honning av min lille snille datter! Hun steller meget pent med sin syke mor!

HA EN FIN HELG ALLE SAMMEN!

3 kommentarer:

Mie og mamma sa...

Nei er du syk:(
Masse god bedring klemmer fra oss..
Du er super heldig som blir tatt vare på:)

Fluesvampen/Lærke sa...

God bedring! Jeg faldt over din blog og har nydt dine smukke fotos :-) Du er også velkommen til at kigge forbi min blog og måske deltage i min "Give away".

Jeanette Hegaard Hansen sa...

Hejsa
Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstået din kommentar på min blog fuldstændig rigtigt :).
Men den baggrund jeg har på min blog, er en jeg har fundet på blogger. Når man vælger den og gemmer, kommer den automatisk på din blog, så jeg har ikke skrevet nogle url nogen steder.
Prøv at gå ind på "design" og se om ikke du kan finde den der :)