12 november 2010

EPLABUTIKK!!!

det lille ekstra logo

Om Det lille ekstra

♥ For meg er verden en bedre plass å være når jeg kan bruke min kreativitet. Jeg skulle ønske jeg kunne bruke mer tid på kreative prosjekter. Med Det lille ekstra ønsker jeg å dele noe av det jeg lager med andre, og jeg håper dere kan få glede av det jeg selger her.

♥ Jeg begynner i det små og vil utvide etterhvert. Håper dere har tålmodighet og følger meg vidre :0)

.

 

Jeg har åpna Eplabutikk! Utrolig gøy!

Ble litt revet med – Åpna butikken 12.11.10 kl 10.11.12 på kvelden- litt barnslig glede må man unne seg i ett sådann øyeblikk ;0)

Er utrolig spennt på dette, mitt lille prøveprosjekt. Helt nytt territorutum for meg. Om noen har gode råd og erfaringer – KOM MED DET, takk!

DERE ER ALLE HJERTELIG VELKOMMEN TIL MIN BITTE LILLE BUTIKK!                                        Som skal vokse seg større-følg med følg med  :0)

Ingen kommentarer: