17 november 2010

GIVEAWAY OG BUTIKKÅPNING!

000giveawayIMG_6428

       

Da fikk jeg endelig ordnet en giveaway!

Premien er en veske (Totebag), en liten limegrønn notatbok, stickers og en ekte gresk olivensåpe.

Reglene er:

EXTRASJANSE! opptil 6 LODD For dere som reklamerer for Eplabutikken min i innlegg og / eller med link (med logoen til butikken i sidefeltet) dobbler jeg loddantallet deres!

1 lodd = Kommentar

2 lodd = Kommentar + link (med bilde i sidefelt) eller kommentar + følger

3 lodd = Kommentar + link (med bilde i sidefelt)  + følger 

 

Jeg har fundert litt på når jeg skal trekke premien, og jeg har vært litt fristet til å ta i litt. Jeg tenkte å prøve meg på trekkning når jeg oppnår 100 følgere. Ikke aner jeg hva jeg skal med 100 følgere, men jeg synes bare det er så gøy å prøve. Vell, jeg prøver meg   ;0)

Trekkning ved 100 følgere.

Da får jeg bare krysse fingre å se om jeg kan klare å få 100 følgere, hvis ikke blir premien min  :0)

54 kommentarer:

Kirkesjov sa...

Hej Mona

Sikke en fin give away. Jeg melder mig som læser og napper dermed 2 lodder i puljen :-) Fin blog du har - er sikker på at du nok skal nå 100 læsere. Kig forbi min blog, når du har tid http://kirkesjov.blogspot.com. Der kommer også en give away lige straks :-)

Mvh. Mette

*lume* sa...

Nøj tak for din deltagelse i min give away og jeg vil da straks deltage i din give away ;0) Mvh Dorthe

*lume* sa...

Hov glemte da helt at skrive jeg deltager med 3 lodder ;0)

violykke sa...

3 lodder til mig :0)

ENGLE HJØRNE sa...

Jeg meller meg på, to lodd til meg. klem fra Sissel.

Joakim sa...

meg vil å være med!!!
meg har laget lenke til giveaway og til butikk på innlegg, og butikk på siden, også er jeg følger. så det ble mange lodd. helt sikkert 20 tror jeg?
ekke så flink å regne jeg. vi er ikke kommet så langt i hjemmeundervisningen min enda. men snart.
håper i allefall jeg for noen lodd?

Kort og Søm sa...

To lodd til meg er du snill! :O)

Barbros lille atelier sa...

Så gøy! Jeg er med og tar et lodd:-)

Heidi sa...

Hei hei

Jeg vil gjerne være med :) Jeg kommenterer, følger og linker.

Takk for kommentar hos Fryd forlag. Hvis du tar turen innom min andre blogg, Passelig dose, kan du være med i trekningen om å vinne en valgfri plakat der.

Nina sa...

Kommentar + følger - skulle ikke det blir 2 lodd ;). Seffer´n vil jeg være med på gi-bort´en din ;).

Alvas hjørne sa...

Blir gjerne med på give away:)
Dette blir spennede, to lodd til meg:)

Med et lekent sinn sa...

hei! Takk for hyggelige ord inne hos meg, selvfølgelig blirjeg med på giveawayen din også. Lykke til på veien mot 100 følgere. Nå får du en til!
Btw elsker headeren din, skikkelig stilig!

mvh Med et lekent sinn

Med et lekent sinn sa...

Ops.. sa jeg hvor mange lodd jeg trakk? 3 stk til meg takk :)

LikeBree sa...

Fantastisk Give Away, den er jeg med på.

Tjek din Give Away på http://missingcreativity.blogspot.com/

bare hege sa...

Jeg har reklamert på bloggen, og lagt ut bilde der, og nå kommenterer jeg her, så da har jeg ___ lodd!

bare hege sa...

Ja, også er jeg jo følger også da! ;)

HildeM sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaeay-hos-63-grader-nord.html

Krysser fingrene!

Ha en vakker advent!

Klem

Mona sa...

Joakim og Bare Hege: Dere har faktisk 6 lodd hver! Veldig bra jobba!

HUSK! alle kan få dobbelt opp med lodd om de legger til logo og link til Butikken min "Det lille ekstra" på bloggrolleren/ i "sidebar"
Opptil 6 LODD!

swimzy sa...

heihei :)
Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)

LAget ett blogginnelgg om denne:
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/12/give-away-hos-63-grader-nord.html

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Ingrid sa...

Morsom giveaway, jeg har hjulpet deg med en ny følger av bloggen. Tar derfor to lodd.

Hilsen Ingrid

Barbro sa...

Jeg vil gjerne være med, og tar ett lodd :)
Koselig at du ville være med på giveaway hos meg!
Nattaklem fra Barbro

Guro sa...

Hellu!
Endelig er jeg her:)
Sylte forkjøla for tiden, så hjernecellene er ikke helt med på laget = very confused av de loddreglene dine ;)

Jeg kommenterer, lager innlegg med link til både butikk og blogg, du ligger i sidebaren min under "lenker" og jeg er blitt følger. Ble det mange lodd???

Millemilla sa...

Jeg er med.

marie sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min.

Jeg er selvsagt med i trekningen i din give away.

Ha ei strålende helg!

Shy B sa...

Morsomt! Eg tar eit lodd med deg ;)

Mie Mari sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd :) Kommentar+ følger.

Marte sa...

1 lodd :-)

Julie sa...

Hejsa ;0)
Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder ;0)
Julie

Anonym sa...

Hej
jeg prøver også om jeg kan vinde
viviann

Pia sa...

1 lod til mig i din skønne giveaway.
kh Pia

Maria sa...

Jeg vil gerne være med i din give away med 2 lodder.

Hjemme hos meg sa...

Hei her også :)
Jeg vil være med jeg ;)

Klem Anette

Bekka sa...

Hei!
Hyggelig at du fant bloggen min og ville være med på giveaway. Da kunne jeg finne frem til din blogg og bli med på din også - 2 lodd på meg :)
Klem fra Bekka

Helena sa...

Jag är gärna med i din giveaway, om det inte är för sent? Jag har i alla fall länkat från min blogg och blivit följare! :)

Stine sa...

Tre lodder :)

Carita sa...

Hej, jag är gärna med i din utlottning :)

Är följare.
Har länkat i sidmenyn här:
http://turkost.blogspot.com/.

mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Camilla sa...

Jeg er med på 2 lodder

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så koselig at du vil være med i trekningen inne hos meg! :)
Jeg blir gjerne med i din også, med ett lodd.

Klem

Ingvild sa...

Jeg trekker 2 lodd - Og håper du oppnår din målsetning om 100 følgere!

Karin sa...

Jeg vil meget gerne deltage med et enkelt lod. Er der nogle der gerne vil deltage i blog gave legen der florerer, er i velkomne på min blog til at deltage.

Julie Stuhr sa...

Sikke en hyggelig giveaway, og blog for den sags skyld - 3 lodder herfra :)
http://monster-mor.blogspot.com/

lapappilon sa...

wow!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

Lilang sa...

Nice gift! :)
3 lodd
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

killing birds is not art sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd-har lagt meg til som ny følger.

Krysser fingre!

cornelia

porcelina(at)live(dot)nl

bade-and sa...

Rigtig fin giweaway. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

karoline sa...

et lod ;-)


http://proox.blogspot.com/

Grøntved sa...

Jeg snupper lige 2 lodder :o)

Daisy Olsen sa...

jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

va sa...

hi ,
I am located intl but would like to participate if this contest is intl . I have done 3 lots .
http://thoughtsandsuchva.blogspot.com/

tumblemumbo at gmail.com
thanks

retniv sa...

et lod til mig :) *krydser fingre*

Heidi sa...

Kjempefin butikk og blogg du har :)
Har laget link og reklamert for eplabutikken og giveawayen på siden min. Koblet meg opp som følger og kommentert det hele, så det blir til sammen X lodd :) Klem

Malm's Verden sa...

Hej Mona

En rigtig fin Give Away. Jeg tilmelder mig med 3 lodder. Jeg har linket til din butik på min blog, jeg har meldt mig til at følge din dejlige blog og her er min kommentar. Du har en rigtig fin blog og det er nogle fine ting du har i din butik.

Hilsen Rita

Neslein sa...

Jeg er med på 1 lod :-)
neslein78@gmail.com

Helle sa...

jeg snupper 2 lodder :)

du har nu 100 læser :)

Din-og-Flere-Giveaway-Her