21 november 2010

Gratulerer med dagen!

Dette er stoltheten min! Gutten min! Vennen min! Han og jeg har bodd sammen i snart 17 år! Han har bursdag i dag og han blir selvfølgelig - 17 år - det er slett ikke dårlig for en godt voksen hannkatt. Han er snill som dagen er lang, elsker barn og har vært en fryd i alle år, kan ikke tenke meg dagen uten han. Men han er gammel, derom ingen tvil. Han har begynnt å "tulle" litt. Mjauer og styrer ( ikke spes gøy klokka 5 om morran, det kan jeg si). Tror faktisk han har begynnt å surre litt på sine gammle dager, slik gammle mennesker kan gjøre. Men det skjer vel ikke bare i menneskenes verden, så det er vel naturlig - han har oppnådd en anseelig alder. Og vi er stolte og glade. Han har nemmelig hoppet/ fallt ut fra vindu i 4. etasje da han var ung, vært alvorlig syk og fått beskjed om kort levetid- men han har 9 liv, det er sikkert, og vi satser på at han ikke har brukt dem opp enno. Vi vil ha deg hos oss så lenge vi kan nemmlig - kjære lille Sibben vår - GRATTIS MED 17 ÅRS DAGEN!
Og ja han er "bare" en katt, men for meg er han så innderlig mye mer! Synes han fortjener et blogginnlegg i dag.
HURRA HURRA HURRA!

2 kommentarer:

Kristel sa...

Woww this is one cute cat!!
Hugs Kristel

Kort og Søm sa...

Det var en fin bursdagskatt! :O)

Flere giveawyer kommer senere...*smiler*..så da må du bli med! :O)