24 november 2010

Konkurranse!

Dette er hva jeg driver med for tiden. Lager tags. Den siste uka har gått med til egen design, noen av de egendesignede tagsene er avbildet her og er kommet ut i Eplabutikken min!
Det er kort nr 3,4 og 5 som er egendesignet. Det øverste er ett "Posekort" - julekort og pakkepose i ett, har laget kun tre av dem, med forskjellige motiv. Tar så innmari lang tid og lage, så de blir det ikke mange av i butikken får å si det sånn :0)
Er veldig gøy å designe selv, men jeg er ingen ekspert så det tar lang tid. Jeg roter og prøver og feiler og retter opp. Men jeg synes resultatet er okey.
.
KONKURRANSE!
.
Så, hva synes dere om dere om mitt utvalg av tags?
.
Tenker å designe noen med snømann, engel eller snøkrystaller. Hva ville du hatt om jeg skulle designe en til og fra lapp til deg? Og hvilke farger vil du ha?
.
Svar på disse spørsmålene og kom med forslag på til og fra lapp design. Skriv om konkurransen på bloggen din og link hit, eller legg link på sidebaren din (har med dette fordi jeg vil ha mange forslag! Om du ikke har blogg kom med forslag alikevell -er det superbra kan du vinne alikevell) -
.
Den beste blir premiert med en pakke til og fra lapper til jul, kanskje de blir slik du vil ha dem!
.
Frist 10. desember
.
Kom innom Det lille ekstra å se!
.
PS: bli med på giveaway (se bloggroller)

12 kommentarer:

Joakim sa...

atte- mamma får ikke kommet inn å se på julegavene dine. er det fora atte hun ikke er venner og familie eller for atte dere ikke skal gi hverandre julegave eller bare foratte du glemte å invitere henne?
og atte duuuu syns ikke du at hun bår få Marikåpe i julegave?

Joakim sa...

Jeg ville kjøpt hvis det var en pen puuuuus på, oxo god jul. og likerr burgunder, og rosa og sølv til jul:)

Joakim sa...

glemte å si at tagsene var veldig fine, pen farge, oxo pippipene var sef stas...

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Hej Mona.

Tak for din hilsen på min blog.
Jeg er jo vild med alt hvad der hedder svampe i år.
Så jeg syntes helt klart du skal designe nogle flere af dem.
Men måske du også kunne designe nogen med kopper på ala Greengate.
Nogen med mange farver.
Elsker jo farver, som du kan se på min blog.
Jeg linker med glæde til din fine blog.
Ha´en dejlig dag.
Knus Susi

Mona sa...

Joakim; tenkte du ville ha puser ja ;0) Ser ikke bort fra at det kommer noen av dem, tror det blir veldig fint! men kanskje ikke til jul.

Velkommen hos indretning med farver; Akkurat det tenkte jeg også! Og tekanner :0) Men tenkte ikke like langt som deg, med masse farver a la green gate. God idè!

Kristel sa...

These are gorgeous creations Mona! Wonderful!
Hugs Kristel

Mie og mamma sa...

- Med engler(offwhite og mørk lilla)
- prikker
- snøfnugg(Lyseblå og hvit)
- noen med elefanter på(brun/orange eller brun/rosa)
- Noen med flodhester på.

Kjempe fine de du har laget forresten:-)

Alvas hjørne sa...

Hei på deg, og takk for koselig kommentar hos meg!
Synes tagsene dine er supre:)
Jeg har dilla på prikker, det hadde vært kult på tags, rød bunn med hvite prikker:))Og englevingetags med snøkrystaller:)
Give away hos meg om du vil være med.
Ønsker deg ei flott helg!
Klem:)

bare hege sa...

Jeg liker "gammeldagse" ting til jul, og kunne tenkt meg noen med naturfarger, låvenisser, juletre med levende lys osv!

HildeM sa...

Så mange flotte tags. Jeg kunne godt tenkt meg noen med gammeldagse nisser også!

Krysser fingrene for trekningen!

Klem fra Hilde

Michelle sa...

Det er virkelig nogle fine små kort til pakker. Nogle med iskrystaller ville passe fint her til december.

Hav en dejlig dag.

Hilde sa...

Jeg liker prikker og rådyr, gjerne i sterke, friske farger, gult, rosa, lilla og limegrønt! :-)