05 november 2010

Lyst å kjøpe?

 IMG_2846

IMG_6725

IMG_6710 

IMG_6730

IMG_6719

 

Har en plan om å begynne å selge disse (ett lite utvalg). Elsker tags, kan brukes til allt mulig. Til og fra lappe selvfølgelig, til kort, til å merke ting med, til pynt og hva mer? Noen som har gode forslag?

Tror det blir en Eplabutikk på meg, men det er litt å sette seg inn i og ordne først. Og så er jeg jo usikker på om dette er liv laga i det hele tatt. Kanskje ingen er interessert i å kjøpe mine tags… Det er jo uansett ikke mange penger å tjene på dette, så det må jo være for at det er gøy å lage dem og ekstra gøy om noen andre også liker dem, så mye at de faktisk er villige til å betale for dem. Vel jeg håper jo på det og jobber vidre med saken.

Tenkte litt på å selge to og to pakker med tags, 6 tags i hver pakke og til en samlet pris på 80 kroner ( dvs 12 tags for 80 kroner). Er usikker på prisen, men ser at andre ligger på ca det og kanskje litt mer. Må vel bare prøve meg frem, tenke på hva "produksjonskostnaden og salgskostnaden" er for meg. Noen som har erfaringer eller gode råd angående mengder og pris?

Fikk ett spark bak siden en venninne er godt i gang, da teknte jeg at no må jeg også få gjort noe med de tankene om Epla eller Etsy butikk. Kan jo ikke bare gå å tenke, må jo handle!

GOD HELG!

1 kommentar:

Joakim sa...

Kjempefine ble de. og bildene ble veldig bra!
mg ønseker meg til jul!