14 desember 2010

Luke 14 – En gave til dere alle

kalenderluge12

I luke 14 skal dere få en liten gave, spesielt til mine blogglesere. Det er rett og slett til og fra lapper. De er litt spesielle, men jeg håper dere liker dem.

Klikk på bilde så det åpner seg på egen side, høyreklikk og "lagre bilde som", gå inn å åpne bilde i det programmet du har til slikt bruk og skriv ut i A4 størrelse. Skriv ut på tykt papir – klipp ut hver julekule, lag hull til bånd og så er det bare å skrive hva du vil på baksiden -Om noen får problemer med dette så ta kontakt så kan jeg sende det til deg på epost eller finne en annen løsning.

GOD JUL

Til dere alle!

Fra 63 grader nord

tags - gi bort copy

4 kommentarer:

Kirkesjov sa...

Specielle - måske, men meget meget fine! Tak for gavemærkerne - dem kan jeg sagtens bruge!

God dag.

mvh. Mette

Kirkesjov sa...

Hej igen

Tak for skøn hilsen - du må da meget gerne sende dem på mail til mig.

Mvh. Mette (mettekirkeskovjensen@gmail.com)

Joakim sa...

nææææ bilde av MEG!!!
takktakktakk:D

Mona sa...

Joakim: De blå lappene er deg! - de er laget spesielt til ære for deg og Sibben, de lilla til Bling, men du er modell :0)
Du får sånne på julegaven din!