17 desember 2010

Luke 17

 kalenderluge17

 

 image

I dag skal dere få en liten julegave ide som ikke koster så mye, men som er gøy for barn ( og barnlige voksne) og lage og leke med.

Gummistrikkene er kjøpt på Søstrene Greene og kostet rundt 12 kroner, men de selges sikkert andre plasser også. Strikk med mange farger er ekstra fine da. Jeg laget en egen jule-papirpose, puttet boksen med strikk oppi og så skrev jeg ut "oppskriften" jeg har over (med bildene som jeg har fått lov å låne av bloggen Karen Klarbækks verden, så slapp jeg å ta egne). oppskriften laget jeg en rull av og knyttet ett bånd rundt. Ble kjempefin ekstra-julegave til to gutter.

 

Så versågod, mangler dere en liten ekstragave til en liten eller stor – spring ut og kjøp strikk, kopier oppskriften min og pakk inn!

 

Bilder og ide er lånt fra Karen Klarbækks verden

Ingen kommentarer: